diumenge, 8 de setembre del 2013

Cadena humana i cadena de blogs

Com a catalana i independentista que sóc participaré a la cadena humana de l’11 de setembre que recorrerà el nostre país de Nord a Sud resseguint la major part de la costa. Estic inscrita al tram 556 al terme de Sils. A part però, també participaré a la iniciativa dels blogs enllaçats per la independència per tal de formar una cadena paral·lela a la humana però a través de la xarxa i d’aquesta manera fer més visible el sentiment independentista.
Imatge que està corrent com a imatge del perfil
de diferents xarxes socials.

La iniciativa consisteix en publicar una entrada referent a Catalunya i enllaçar al següent blog de la llista dels participants. L’ordre es va establir a partir de les inscripcions que vam anar fent. Els primers a inscriure’s són els que apareixen primers a la llista. En el meu cas sóc el número 218 de 265 participants apuntats. A mi m’enllaçarà el blog de l’Abel, “L’espai del català” i jo hauré d’enllaçar el blog del Bitxo, “Activitats amb 4x4x4potes”.

Em fa molta il·lusió participar en aquesta iniciativa i m’agradaria donar les gràcies als impulsors d’aquest blog “Blog-via cap a la independència per aquesta gran idea que han tingut al voler fer visible també la cadena proposada per l’ANC a la xarxa, un lloc que cada vegada és més important perquè tothom s’assabenti del que passa al món.

Volem que el món sàpiga el que els catalans farem per aconseguir la independència del nostre país. 

Volem que tothom sàpiga perquè la volem i el que som capaços de fer i de mobilitzar per tal
L'estelada, símbol de la independència.
d’aconseguir el que ens proposem

Volem que aquest dia, que l’11 de Setembre de 2013, passi a la història per ser el dia en què es va unir Catalunya de Nord a Sud amb les mans dels catalans que reclamem la independència des de fa tant i tant de temps.




Visca Catalunya! Visca els catalans! 

5 comentaris: